första blogginlägget

så, nu har även jag, mathilda gustafsson skaffat en blogg .
hur nu det ska gå till . men jag får göra mitt bästa,

så den här tisdagen har jag inte gjort så mkt alls faktiskt . har liksom inte varit i skolan heller, på grund av att jag tyvär har blivit sjuk . så för mej har det blivit en filmdag .
har bland annat kollat på 'how to lose a guy in 10 days' .  jag säger bara älska den filmen, den är så sjukt bra .
sen när man sitter här, hemma, alldelens själv och har inget att göra så har jag kommit på massa saker som jag vill ha/göra :

- ta hål i öronen
- färga håret, mörkare .

så vad tycker ni ? :) 


 paris hilton, can can, GE MEJ !


Kommentarer :

#1: Nathaliie

ja har den parfymen :) Paris hilton cancan <3 :)

skriven
#2: Pauuee

AJg tycker att du ska ha kavr din hårfärg för att den e såå himla fiin och att du ska ta hål i öronen!!!

skriven

Kommentera inlägget här :