en lååång måndag

så nu är jag äntligen hemma och ska inte åka iväg igen .
den här dagen har varit helt okej faktiskt förutom att jag fick reda på matteprovet och biologiprovet ! vilket jag inte är nöjd med kan jag säga !
det började med att jag gick upp kl 06.15 som kanske inte var lika roligt men jag åkte i alla fall sen kl 07.00 med mami till dansen . klockan 08.00 hade då alla tjejer kommit så då började vi med danserna till showen och pratade sen om vad vi skulle prata om på dansmötet som vi skulle ha sen på kvällen . kl 09.20 var det sen dags för dans med hea, äntligen ! det känns som det var jättelänge sen vi hade en riktig danslektion . det gick väl inte lika bra men det var roligt i alla fall . efter dansen var det direkt att ta bussen och sen till skolan då vi har so med erik frodig, jippi ! vi har då två lektioner på oss att planera eller ja.. göra ett föredrag två-och-två . linnéa och jag ska då ha föredrag om kriget i stillahavet, mycket intressant . under dagen fick vi också reda på vårat betyg på matte och biologi provet och jag tänker inte ens gå in på detaljer.. så dåligt var det . efter skolan åker jag hem och snabbt byter om för att sedan åka till ishallen och träna . träningen gick bra, så nu är jag jätteglad, miihii . efter träningen byter jag om snabbt som blixten för att sedan åka direkt till skolan -igen- på dansmöte . mycket trevlig, och jag känner på mej -som jag sa förut- att våran show kommer bli bäst ! seriöst, den kommer det . föräldrarna pratade på och vi drack varm choklad och hade det skojj . och nu har jag kommit på varför man vill bli lärare ! det är ju inte så konstigt när man typ har världens mysigaste personalrum, en gratis kaffeautomats maskin och ett rum fullt med soffor ? så nu förstår jag också varför då erik jämt tar fika mitt i våra lektioner . efter mötet åkte jag hem åt mat, pluggade spanskan och sen skrev i min blogg .
natti natti,

Kommentera inlägget här :