Dåliga dagar lär oss att uppskatta de bra

jag vet ! jag har inte skrivit på jäättelänge, eller ja.. sen i lördags .
men det var bara på grund av kulturnatten egentligen . jo det var ju så att kulturnatten blev inte så oslagbar som jag trodde.. ärligt talat så var den hemsk . okej, nu kanske jag tar i lite, det var i alla fall jättemysigt att vara med linnéa <33 så därför har jag försökt att "komma undan" med att skriva i bloggen, om man kan säga så . eftersom jag inte har varit på mitt bästa humör . och för alla er som undrar vad som egentligen hände och hur det är med mej nu, så kan jag då svara er genom att säga att nu mår jag jättebra, för att allt har löst sej igen .
så det där var då min ursäkt till varför jag inte har skrivit, men nu tillbaks till nutiden .
idag har det inte hänt så mycket speciellt egentligen, vi hade hemkunskap och för första gången så var linnéa och jag faktiskt grymma på hemkunskapen, äntligen så lyckades vi ! sen har vi haft spanska, engelska och matte . musiken var inställd, wohoo !
när skolan är slut sen så står min fanclub och väntar i valvet, men sen börjar dom att "slå" mej.. ni vet det här då man låtsas slår och sen om man rycker så får man en box.. så där stog dom allihoppa och börjar "boxa" mej . och vem kommer då helt plötsligt ? jo min kära papi så han skjutsar mej hem från skolan och sedan på kvällen hade jag träning, som då inte gick så superbra.. menmen .
men nu får ni allt ta och börja kommentera lite, det är ju inge roligt att skriva om inga kommenterar (?)
pusselipuss,

Kommentera inlägget här :