underbara fredagen,

den här dagen har varit toppen, faktiskt !
just nu ligger jag här i min säng och lyssnar på världens finaste låt Kelly Rowland - This is love . allt är alltså perfekt, måste bara säga tack till papi som fixade internet på min laptop . tack vare det behöver jag ju inte sitta vid skrivbordet och knappa .
idag var jag ju såklart i skolan och dagen började med matte - vilket inte är en bra start för mathilda gustafsson . eftersom min hjärna inte riktigt har börjat fungerat då . efter matten hade vi svenska då vi fick läsa våra böcker, jag läser en bok som heter.. typ.. skuggan över stenbänken eller nått sånt . den verkar i alla fall rätt så bra, fast den är jättegammal . men det som är mindre bra är att jag typ måste läsa ut hela boken i helgen för vi ska skriva en bokrecension till på fredag, och jag är då på sidan 67 av.. 200 nånting ? efter svenskan hade vi kemi då vi fick labba . det var rätt kul förutom att jag och linnéa inte lyckades förrns på 4:e försöket . men vad säger man, 4:e gången gillt ?
vi fick även sluta tidigare idag för erik skulle till banken, så vi slutade kl 13.40 istället för 14.30, skönt !
efter skolan stog vi utanför och pratade lite sen gick jag och min lilla sockertopp ner på stan . <3
vi hann gå in på macoteket och gina, sen skulle jag på träning .
men nu orkar jag inte berätta mer om min fredag för nu  ska jag fortsätta lyssna på musik . och förresten nu är det helg, yess !
// mathilda

Kommentera inlägget här :