MVG, äntligen !

ååh jag är så glad !
tidigare idag sa jag att jag bara hade velat vara hemma hela den här veckan, för den var helt rutten . inget bra hände, allt var bara tråkigt och jag var sjukt trött . men så på so lektionen, då hade jag och linnéa föredrag om stillahavskriget . och jag kan säga att jag verkligen inte såg fram emot det, och jag frågade erik om vi inte kunde prata för halvklass för jag hatar verkligen att prata inför hela klassen . men han sa nej, då frågade jag om alla kunde blunda när jag pratade, haha, men han sa nej då också . så jag hade alltså inget annat val än att ställa mej där, framför hela klassen, med linnéa och börja prata . visst jag kunde hela mitt föredrag utantill men man blir ju ändå nervös . men så får jag reda på efteråt att jag hade fått MVG ! äntligen ! så nu ska nog inte föredragen bli lika hemska nästa gång, haha .
direkt efter skolan åkte jag till.. ja ni kan ju gissa . ishallen, såklart .
och träningen gick väl inte sådär jättebra, menmen .
men nu är jag i alla fall hemma, men ska snart åka till ishallen.. igen .
det som är så himla skönt är att vi inte har några läxor nu, kan verkligen bara sitta hemma och ta det lugnt .
men jag måste bara skriva av mej lite till, för jag är såååå hiiimla shopping sugen . det finns såå mycket som jag vill ha nu .
- en kjol på H&M
- en vinterjacka
- mössa, vantar och halsduk
- skor -typ vinterstövlar-

och sen vill jag fixa mitt hår också . måste verkligen klippa det, ska göra det snart som tur är . men jag tror det blir det gamla vanliga, om inte någon har något tips ?
skriver mer ikväll .
pusselipuss

Kommentera inlägget här :