långt inlägg,

nu har jag inte skrivit i bloggen på mer än en vecka, fy skäms på mej !
jag vet att jag alltid skriver att jag ska börja skriva mer.. men när det är mitt i veckan så är det jämt så mycket .
skolan, plugg, träning osv.
men nu eftersom jag inte har skrivit på länge så har jag ju rätt så mycket att berätta . så ni som redan nu är trötta, sluta läs nu, haha . ni andra, får gärna fortsätta läsa .
förra veckan hände väl inte så mycket, utan jag kan börja med helgen . då skulle jag ha tävlat DM, men det blev inte så.. tyvär . orkar inte berätta allt i detalj, men det var alltså revbenet som spökade igen och nu efter ett antal besök på sjukhuset har dom äntligen kommit på vad det är ! det var nämligen så att när jag ramlade på klassresan i diket ^^ så gick mitt revben av ! doktorn hade bara sagt att det möjligtvis kunde vara en fraktur/spricka men nej . nu har jag alltså fått reda på att revbenet gick av helt och hållet, så det är därför jag har fått ont nu .
den här veckan har jag då jäättemycket prov och jag orkar verkligen inte . det känns som att vi har 1000 läxor just nu .
engelska prov i morron, kemiprov på torsdag, matteläxa till fredag, hemkunskap och musikläxa till tisdag .
sen har jag då blivit helt galet kär i en film, jag skojjar inte !
a cinderella story heter den, och jag har kommit på att jag hatar verkligen filmer . för jag blir så fruktansvärt avundsjuk.. varför kan jag aldrig få nått sånt som alla tonårstjejer får i filmerna ? jag har typ tittat på den 3 gånger i rad nu .
och sen idag då:
den här dagen har varit så jäkla najjs . hade bara två lektioner + sovmorgon + att man slutade 12.30 . efter skolan gick jag, julia, sissi och paulina till bryggan och fikade lite . mysigt värre !
resten av dagen har spenderats med mina kära engelska böcker .
but now, it's time for bed ! pusselipuss

Kommentera inlägget här :