19.14

okej, jag skrev aldrig något mer igår, men det var för att jag kom hem så himla sent och var så trött .
idag har skoldagen varit betydligt mycket bättre, på grund av många saker .
på gympan så dansade vi, haha . vissa killar var lite bättre än vissa andra, men ska inte nämna några namn, nejnej .
efter det så hade vi no och sen syslöjd . syslöjd har aldrig riktigt varit min grejj men idag gick det väldigt bra . det kanske låter lite konstigt.. hur kan det gå bra på en syslöjd ? men alla ni som känner mej vet vad jag menar med det .
på torsdagar är min lediga dag, har ingen träning, vilket är JÄTTE SKÖNT ! men jag ska till ishallen i alla fall, haha .
ska kolla på almtuna - aik, b-juniorerna .
dagens outfit (utan bild):
grå klänning - MQ
blå scarf - vero moda
svart linné - gina tricot

och sen tights till det .













pusshej, och glöm inte att kommentera lite . <3

Kommentarer :

#1: Rebecka

Hej Matilda! Såg att du också skaffat blogg. Jättefin blogg, du har redan hunnit med så mycket. Ha det jättebra, kram från Rebecka <3 :D

skriven

Kommentera inlägget här :