5 november

nu sitter jag här i sängen, med datorn i knät, hostar och pluggar fysik . jag blir galen kan jag inte bara få bli frisk nu !?
idag hade vi ingen mentorstid eller fysik lektion för dom var inställda, vilket var skönt .
men typ hälften av klassen stannade och satt vid valvet efter skolan i allafall och pratade . efter det så gick jag, linnéa, erik, hägg, nima, gustaf och ludde ner på stan . där vi gick och kollade runt lite, sen lite senare så "fikade" jag, linnéa, gustaf och ludde på landings. så såg väl min onsdag ut lite kortfattat och fint sådär . i morron har jag då fysikprov, inte alls taggad till det . men hoppas verkligen att det går bra . i morron ska jag träffa världens bästa amanda också <3 får väl se vad vi hittar på, kanske blir  lite fika . antagligen . tjockisar som vi är, haha, eller ja.. jag i alla fall .
har väl inte så mycker mer att berätta .
puss på er

Kommentarer :

#1: Pauiiii

Du är så söt mathilda!!!

mmmm fika...dregel... mmm

skriven

Kommentera inlägget här :