söndag 28/12

idag har inte jag gjort så jättemycket .
jag vaknade runt 10.30 och tog det lite lugnt sådär . sen åkte jag och mami ner på stan . jag hade bestämt att jag skulle ha det och det och det o.s.v men jag blev faktiskt lite besviken på alla affärer för jag hittade inget som jag bara måste ha .
men jag hade iallafall bestämt att jag skulle ha ett par vinterstövlar . så vi började med att gå in på skopunkten och fortsatte sedan till din sko, nilsons, scorett, wedins och ja, alla skoaffärer i hela stan ! men jag hittade inga jag gillade . jag började tappa tålamodet och tänkte strunta i att köpa några stövlar, men vi gick in till skopunkten igen för att göra en sista koll . och det slutade med att jag köpte ett par skor där iallafall .
förutom stövlarna köpte jag också :
- en kofta, vero moda
- en cardigan, gina tricot
- en rosa bh, gina tricot
- bruna tights, gina tricot
- vita vantar och benvärmare, indiska
sedan har jag bara varit hemma . imorron är det dags att träna igen, det kommer bli kul.. hoppas jag !
pusshej,

Kommentera inlägget här :