ofvandahls

så nu har jag varit på ofvandahls i 2 dagar och det räcker för att säga att det är sämst .
det är så himla tråkigt och dom som jobbar där är så otrevliga så det finns inte . igår fick vi vika 1499 servetter och 66 kartonger  ! jag vill tillbaka till panini säger jag bara . men men, bara 2 dagar kvar, så det är bara hålla ut .
idag har jag tränat också, såklart .
och vi började träna inför showen lite lagom kaos sådär . 2 timmar och vi lyckades göra 1 minut , bara 1 minut kvar nu då . och showen är på lördag !




alla ska komma ! ni får gärna köpa biljetter av mej, så hör av er .
pussar,

Kommentarer :

#1: Pau

måste man köpa biljetter också :P åh...men jag vill köpa biljett av dig!!! NU!

skriven
#2: Pau

förresten...räknas jag som barn då? och måste man åka skridskor då för asså jag kommer ramla då hehe..

skriven

Kommentera inlägget här :