lördag

hejhejhejhej

det är lördag and i like it !
idag var jag tvungen att gå upp tidigt, redan kl 8 för att sedan ha det första genrepet kl 9.. vi körde programmet en gång och sedan var det då in i omklädningsrummet, av med skridskorna och upp på läktaren . sedan kommer då en mamma och säger att alla M1:or (min grupp) ska ut på isen NU ! så då var det bara att springa ner i omklädningsrummet igen, snabbt på med klänningen och skridkskorna och sedan ut på isen igen . och så höll vi då på hela dagen..
kl 16.00 hade vi sen show och det gick helt okej . jag döööör för adrians åkning ! gaaah !
showen blev helt klart lyckad iallafall, så ni som inte kom, ni missade något !
efter showen dumpade då min mamma mej kvar i ishallen så jag åkte med ludde hem istället .
men det blev mysigare det, så det gjorde inte så mycket .
nu är det sängen som kallar, gonatt på er <3

här är bilderna !

     
  
     
     
  

här kommer ett videoklipp på adrian på genrepet, sjukt bra, galina (hon som står i mitten) spelar då sibel .

Kommentera inlägget här :