amanda hellström i mitt hjärta

igår, eller i förrgår eller när det nu var och jag skulle göra den där "50 saker du troligtvis inte visste om mej" listan så räknade jag ut att jag har känt amanda nu i 12 år ! fatta, 12 år ! det är ju nästan hela mitt liv . och nu tänker jag såhär, tänk om jag inte skulle ha träffat denna underbara, perfekta och grymt bra människa ?!  vad tråkigt mitt liv skulle ha varit då .
det är otroligt bra att vi har hållt kontakten även fast jag har flyttat runt, och lova mej, vi är vänner för livet .
tänk vad mycket knas vi har hittat på och hur roligt vi har haft . även fast vi inte gör nånting så är det ändå så himla bra .
du är en av dom som jag verkligen kan berätta allt för, för du förstår verkligen precis .
apropå minnen, det skulle ta minst 10 år att skriva ner allt vi gjort !

observera att alla bilder är historia, alla har väl varit små och sett ut som..









jag älskar dej oerhört mycket, du måste bara förstå det !
tack för att du finns .

Kommentarer :

#1: Amanda

JAG ÄLSKAR DIG MEST! DU OCH JAG FÖRALLTID.

tack för att du finns! <33<33<3<3<33<3<3<3<33<3<3<

skriven

Kommentera inlägget här :